så ser mina närmaste dagar ut

Jag har så extrekt mkt som måste göras.
Kommer slänga in något inlägg då jag hinner.

Ikväll: 

  • packa,
  • Kolla bil,
  • träna,
  • plugga.

Imorgon:

  • Innebandykurs imorgon 09-18,
  • Fortsätta packa,
  • plugga mera.

Söndag:

  • Plugga plugga plugga.

Måndag:

  • Skolan,
  • Göra en viss spec sak,
  • Packa ner det sista,
  • Plugga,
  • Träna.

Sedan på tisdag morgon kl 8 går flyget till Bulgarien.
Så ja, kommer iaf skriva någon gång till innan jag åker. Troligtvis på måndagkväll!
Ni lär märka när det pluppar in ett inlägg.
ha det bra så hööööörs vi! :)



Postat av: Linnea - TÄVLING & FRÅGESTUND PÅ BLOGGEN

Trevligt med lite semester i varmare länder! :)

2010-09-28 @ 09:07:57
URL: http://mylifeaslinnea.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!