123 på det 4 ska det ske

Tjenare hoppsan karlsson!
Okey ni alla fick heta karlsson idag. Hoppas ni inte har några större problem med det ;)

Vaknade runt halv elva och har ätit lite frukost. Jag är röksugen och vill röka ihjäl mig. Okej inte direkt, men ni hajar!
Jag ska göra mig iordning lite, eller det tar jag om en stund, innan ska jag bara ligga här i sängen och dö ett tag.

Dagens outfit kommer sen innan jag drar iväg till jobbet eller när jag kommer hem. Siktar mot innan, men man vet aldrig hur det blir.

Vi hörs sen iaf :)



Johanna
Louise
Annie



Postat av: Johanna

sv: Jaha, precis vad jag utbildar mig till nu :)

2011-08-06 @ 12:36:32
URL: http://johannamariakallgren.blogg.se/
Postat av: Guevacci - Blog of Awesomeness!

sv: förkyld och halsen :/ vad gör du idag? kram

2011-08-06 @ 13:00:47
URL: http://guevacci.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!