en tripp till stockholm!

Tjaaa!
För er som vill veta så vaknade jag typ halv elva.
Ska snart äta frukost, men det får bli snart för är inte hungrig än.
Idag ska jag vila upp mig ordentligt, för ikväll ska jag vara barnvakt åt tre små busiga barn. Hujedamig.
Kommer säkert gå bra, får leka mycket så dom håller sig lugna ;)

Imorgon bitti drar jag till sthlm, min kusin skall gifta sig. Ååååååååååååååh vad fina dom kommer va!
Kommer hem sen igen på söndagkväll/natt. Så det blir inge bloggning under helgen.
Kanske att jag slänger in ett inlägg senare idag. Får se hur det blir med den saken.
Om inte så hörs vi på måndag!



Saknar studenten.



Postat av: mysan

skoj, kom precis hem :P

2011-08-26 @ 14:21:55
URL: http://myedenvad.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!