2 0 1 1

Nyår blev lyckat. Riktigt jävla lyckat. 10 av 5 toast. De ni.
Från att spela spel hemma vid Elin och Tove hamnade vi hos Erics kompis kompisar (typ något sånt) med bara massa killar.
Hur trevliga och mysiga som helst. Satt och drack, pratade en massa och hade super duper. Vid tolvslaget såg vi såklart raketer och jag har ingen aning om hur mycket klockan var när vi kom hem. Men hem kom vi iaf. Tur de.

Nu sitter jag hemma och ska snart hjälpa till med maten. Har sovit alldeles för mkt. Vipps så var dagen redan förbi. Naij naij ni, nu ska jag kila. Och försöka få tag på Eric som inte svarar på sms. Får ringa honom ist :)

Så här såg då jag ut i fejsat igår. Mer bilder kommer upp från andra folk på fb.





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!