älskar att kolla på film

Har precis ätit en kebbabtallrik. Nog den godaste av alla jag ätit. Inte för att jag ätit spec många, men ändå.
Både pappa och Malin kom hem rätt så tidigt. Nu ikväll har jag pappa och Marcus varit på marknad medans Malin är och bowlar med jogget. Orättvist.
Jag är trött, ska kolla lite film tänkte jag. Har påbörjat en som heter State and main. Inte så där jätte bra, men ändå så pass bra att jag vill kolla klart den.
Igår däremot, på båten så kollade jag på filmen starter for 10. Ruskigt bra.
Nu när vi ändå pratar om filmer så har jag köpt två st idag, djävulen bär prada och i hennes skor.

Later ! :)





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!