en liten tupplur hade inte suttit fel

Skönt att ha kommit hem igen från en tuff match.
Åkte kl tio och kom hem nu. Efter matchen åkte jag och Madde till max och tog oss varsiett mål.
Det var behövligt. Hungriga va vi, som bara den.

Familjen håller på att baka hemgjord pizza. Åh gott. Nu har jag ju tyvärr precis ätit men lite kan jag nog trycka i mig. Hehe, matvrak ? Tur jag tränat så jag inte blir tjock. Bra de.

Ikväll ska jag bara ta dett lugn, kanske att jag ska åka hem till Eric och sova. Får se hur det blir.
Är så himla trött och slut i hela kroppen.

Aja nog med snack. Nu ska jag kika vidare på bloggar :)



Postat av: Anonym

sv: tack så mycket! :)

2011-01-08 @ 18:42:47
URL: http://rebeccaste.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!