framme utan några skodor på mig själv eller bilen

Allt gick bra igår. Det var inte alls läskigt att köra på/av båten, det var inte svårt att hitta bilen och det var inte så nedrans läskigt att köra på motorvägarna. Bara när man körde om lastbilar som låg över på min sida. Men annars var det skitkul.
Marcus var inte ens med i min bil, så jag körde alldeles själv från nynäs till Örebro. Stolt ska jag vara. Ja, och det är jag.
Orkade aldrig skriva igår när jag kom fram. Var helt slut.
Vaknade för en liten stund sen, magen skriker efter mat, så bäst att plocka fram frukost.
Sen ska jag in och hoppa på min bror som väckte mig fyra inatt av att han inte kunde sova. Mohahaha.

Hör sen senare :)



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!