fyfanken

Tusen gånger starkare. En bra film. Bara så ni vet.
Tandläkarn gick bra. Kommer ha ont i käften imorgon. Aja, om några månader åker skiten bort.
Träna barn blev det inte för min del, ist fick jag åka till vårdcentralen. Putt i fingret, urinprov och undersökning.
Ingenting allvarligt. Bara en muskelinflammation i ryggen som troligtvis blir av min fuckade höft. Kul.
Så träningen ikväll får jag skippa.
Nu ska jag hoppa i duschen sedan äta mat och umgås lite med mamma. Senare ska jag åka till Elin och Tove.
Lite busigheter på g. Nej men vi ska ha en liten myskväll. Måla naglarna, vaxa benen, plocka ögonbrynen osv :)

Imorgon är det skola, först två vanliga lektioner sedan från 12-15.30 har vi tektik massage. Awesome.





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!