galenheter

Igår åkte jag Elin, Emma och fredrik pulka. Ett åk sen fika sen ett åk till. Vi blev kalla och åkte hem till Emma och Fredrik där vi spelade en massa film. Mat blev det också. Den starkaste jag någonsin ätit. Tårarna och snoren rann, så starkt va det. Gudars.
Just nu sitter jag hemma vid Elin i Vibble. Om en stund blir det träning sen tillbaka hit.

Förut när jag kom hem fick jag en dipp. Långt nere på golvet var jag.
Men jag antar att det kommer vara så här ibland, även fast medicinen skall hålla mig på en "rak linje". Men den har faktikst hjälpt min väldigt mycket. Jag har kommit en lång bit. Och bättre kommer det bli.

Nej nu ska jag sluta tjaffsa och fortsätta kolla på film.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!