halsen är förstörd av allt skratt

Jag har fullt upp om dagarna, därför det inte blir så mycket bloggning.
Idag var det skola till halv fyra. Suck. Sen efter har jag varit med Elin. Vi var ute vid Robin och åt tacos med honom. Hur gott? Menar de.
Korkade som vi är åkte vi ut till Hellvi med jätte lite bensin. Höll inte på att komma hem så vi fick svänga införbi slite och tanka på en slant. Det var nära ögat.
På vägen hem var det även en som kört i diket, jag var vänlig att hjälpa till med det stannade två st bilar efter mig. Män. Japp. Så vi slapp. Men tanken var god.
Kom precis hem och ska snart hoppa i säng. Jag är inte trött som vanligt... huh.
Min läkare ringde förut och jag har fått utskriven ännu mer medicin. Det behövde jag tydligen. Vilket jag håller med om.

Godnatt.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!