imorgon

Precis hemkommen från en dag i skolan. Svängde även ner till hamnen och hämtade ut/betalade biljettarna.
Igentligen skulle jag inte ha med mig bilen upp, vill inte köra själv på fastlandet. Första gången.
Men min plan sprack. Det blir bil och Marcus min bror ska med hem, med alla sina grejer.
Men det kommer nog gå bra. Får vi hoppas.
Jag är mest orolig över att jag ska tappa bort bilen på båten. Hahah tänk vilken panik. Nu fick jag fjärillar i magen. Great..
Var även hos läkarn idag. Det tog ett bra tag innan jag förstod vem det va. Lite lustigt faktikst.
Det gick bra, eller så bra det kunde. Medicinändring och lite grejs.

Nu ska jag sätta mig ner och plugga till ett prov jag ska ha imorgon. Sedan sova innan det är dags för ett innebandypass senare ikväll.






Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!