info

Jag som skulle försöka hålla mig vaken om dagarna, plåga mig själv.
Men det gick inte. Ögonen föll ihop och i min sköna säng låg jag i två timmar.
Jag måste försöka hålla mig vaken, annars kommer jag aldrig kunna vända tbx dygnen.
Aja nu är det helg så det får gå.

Nu ska jag alldeles strex iväg på träning. Jag ska ha den finfina röda,tjocka och korta västen på mig.
Fick nämligen träningensbrud och det nya priset är västen. Den vandrar runt och man måste ha den på sig HELA träningen. Syns gör man iaf.
Rolig grej detdär.
Nej nu måste jag packa innebandyväskan sen hämta Madde min lover.

Hörs antagligen när jag kommer hem.




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!