jag älskar dig!

Jag är lite stressad, så det får bli ett kort inlägg.
Har åkt runt lite hit och dit idag. Köpt fem st filmer, godis och dricka som jag skall unna mig med på båten.
Även varit på apoteket och hämtat ut min nya medicin. Känns skönt att ha det klart innan jag åker.
Nu ska jag packa klart det lilla sista jag har kvar. Sedan ringa bror och pappa.
Oj nu blev jag nervös igen. Har varit cool lugn hela dagen. Skall bli kul och intressant att se hur det går för mig på de stora vägarna. Ehe.
Hörs inatt när jag kommer fram till Örebro.



Hoppas det går bra för dig på operationen gumman. Tänker på dig, väldigt mycket <3


Postat av: C

älskar dig med putte! :)

2011-02-10 @ 16:22:28

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!