jag har tråkigt, så detta gör jag för att fördröja tiden lite.

DAGENS VILL HA: Nya kläder.
DAGENS KLÄDSEL: Linne, träningsbyxor och en grå luvtröja.
DAGENS FRISYR: En knut mitt uppe på huvudet.
DAGENS LÅT: Perfect for me - Ron Pope.
DAGENS PLANER: Fördröja tiden tills pappa och Malin kommer hem.
DAGENS SAKNAD: Mamma.
DAGENS DUMMASTE: -
DAGENS MISSLYCKANDE: Missar tektilmassage
DAGENS DROG: Musik.
DAGENS KÖP: -
DAGENS GODIS: Allt jag har i min godispåse.
DAGENS HUMÖR: Glad, lättad, ledsen, orolig, arg och lugn. Allt på samma gång.
DAGENS CITAT: Det verkliga sättet att spilla tid är att räkna timmarna. 
DAGENS ROLIGASTE: -




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!