mat var ordet

Har precis tryckt i mig en kycklingrulle. Inte en hel dåra. Men näst in till.
Oj hur orkar jag?
Sitter i min ensamhet och kollar på handboll. Heh det där lät deprimerande.
Jag kan ju sitta vid min familj, men icke sa nicke. Jag föredrar mitt rum. För tillfället. Och för alla andra tillfällen också. Svammel från min sida. Sorry man.
Leka med Elin ville jag också, men hon är hos din syster och dom skulle iväg. Skit.
Aja ikväll blir det iaf solsidan. Love it. Och imorgon bitti har vi sovmorgon till 8.50. Vi som går barn och ungdomssjukvård skall nämligen ner till lassarettet för att gå på studiebesök på barnmottagningen.
Skall bli riktigt spännande.

Nu ska jag ringa Madde för att checka av hur hon mår efter dagens smäll. Lilla stumpan. Så himla duktig var hon. Älskar denna brud så oerhört mycket <3




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!