match

Det blev inget långt firande för min del. Syskonen var så trötta så jag gick hem med dom.
Vi har kollat lite handboll och fångarna på fortet och även ätit glass.
Eller det var bara jag som åt, ingen annan ville ha.
Men bara för att jag låter som ett fetto så säger jag att alla åt. Punkt. Nu snackar vi om något annat.

Tänkte dra igång en film, nu lät det typ som att jag ska väva igång den, men icke, jag är inte så gammalmodig av mig ;)
Imorgon ska jag upp i tid, har match mot ibk i innebandycenter. En match som vi sent kommer glömma.
Det är alltid krig på planen eftersom vi hatar varandra. Någon skadar sig alltid. Håller tummarna att ingen slås ihjäl. Vi är redan så få pga sjukdomar så vi behöver allt folk vi ställer upp med i truppen imorgon.

Hörs imorgon bitti innan matchen, eller efter. Det lär ni märka.
Puss på er

Madeleine my lover i täten <3




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!