så ska det låta

Träningen ikväll gick bra. Stört kul att träffa alla igen. Humöret var på topp och allt kändes bra.

Om en stund ska jag sova, om jag kan.. Och imorgon ska jag åka ut till Fårö till Elin. Hela vägen alldeles själv denna gång. Men det kommer gå bra. Inte så svårt att hitta, bara raka vägen. Sen på självaste Fårö är det lite krångligare. Men det är en annan femma som man brukar säga. Eller? visst?
Tar icke sa nice med mig datorn, den får ligga här hemma och ruttna medans jag har kul.
Datorn har gjort att jag fått ont i axlarna. Den jäveln. Inte mitt fel naij. Inte jag som väljer att sitta vid det 24/7.
ehe. Försöker jag lura mig själv? eller ni kanske gick på det? Tror knappast de.

Vi hörs när vi hörs. Puss i ljumsken och ha det bra.




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!