söndag

Vaknade precis så det rimmligaste för mig är att säga Godmorgon.
Så godmorgon på er allisammans :)
Somnade som vanligt väldigt sent, vid typ halv tre. Jag brukar i vanliga fall, vid mitt friska tillstånd, somna kl tio varje kväll. Det är skillnad. Stor skillnad och kroppen får en chock varje gång.
Idag händer det inte så mycket, tänkte ta hand om mig själv. Måla naglarna, plockaögonbrynen och allmänt fräscha till mig lite inför skolstarten imorgon.
Sen senare ska jag hämta upp Elin vid bussen så det blir nog att jag umgås med henne en stund. Alltid lika kul.

Näpp, nu blev jag hungrig. Dags för lite frukost.

Hoppas ni får en bra dag och att ni sovit gott! :)




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!