stolt över dig mamma <3

Gastroskopin gick bra. Fick en egen undervisning från en snygg kille. Rarw.
Dessvärre var det inte spec kul att se mamma ligga där och ha ont. Och alla läten som kom ur från henne. Det kändes i hjärtat. Tur det är över iaf.
Fick se på skärmen, vart dom var osv. Ganska så coolt att se hur det ser ut inne i magen.

Jag är trött och ska vila en stund, bara en liten stund. Jag somnade halv åtta igårkväll. För er som vill veta.
Ikväll är det dags för innebandyträning. Jey.


Postat av: isabelle

Vill du ha gratis presentkort?

Gå med här; http://www.gratisklader.se/?r=196469

Fungerar faktiskt bra :) du kan ju alltid ta en titt ;D



Om jag skickat denna till dig innan så ber jag om ursäkt, det är bara att du raderar isf. Ha en bra dag :D

2011-01-19 @ 19:54:24
URL: http://iisabellebstedt.beldo.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!