Svårt att släppa er. Men jag mår bäst så här.

Har precis kollat klart på en film jag köpte för ett tag sen. Riktigt riktigt bra.
Det var en sån där film som man inte vill ska sluta, utan vill veta fortsättning på fortsättning. Jobbigt läge.
Annars ikväll har det inte hänt så mycket, pratat med pappsen, kollat fångarna på fortet med familjen och bara tagit det lugn. Sköna grajar detdär.

Jag saknar pappa och Malin.. väldigt mycket..
Nu ska jag snart slå mig till ro = sängdags.



Postat av: Malin

Vi saknar dig också väldigt mycket!

Kram!

2011-01-03 @ 11:06:16
Postat av: Malin

Vi saknar dig också väldigt mycket!

Kram!

2011-01-03 @ 11:07:09

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!