vill aldrig mer se dig!

Lösenordskyddade min blogg för ett tag.
Kände att jag behövde skriva av mig en massa saker som inte angår er!!
Men nu är bloggen tbx. Vet att ni gillar det.
Igår hände det en massa.

  • Skolan,
  • Tandläkarn,
  • Sovit,
  • Tränat barnen,
  • Pratat med min ST- läkare,
  • Tränat.

Dock tränade jag inte så mycket. Smärta. Ja juste ja.

Idag var det skolan, hade tektilstimulering hela eftermiddagen. Skönt som bara den.
Kom precis hem och ska kika in vår nya tv. En riktig baddare sitter det nu på vår vägg.
Annars ikväll händer det inte så mycket, äta lax och umgås med mamma.



Postat av: Ihngela

Så där ja! Nu är ordningen återställd :))

Puss o kram <3

2011-01-25 @ 17:08:00

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!