blir dålig bloggning nu i några dagar, men sen kommer jag tbx !!



Ursäkta för den jätte dåliga uppdateringen idag, men har som sagt haft fullt upp. Full rulle.
Jätte mysigt har jag haft med 5 härliga brudar, tyvärr kunde inte två vara med... :(
Jag får berätta mer på lördag eller söndag, för imorgon efter jobbet åker jag ut till Elin på Fårö och stannar där till lördag kväll.
Så nada uppdatering imorgon och sedan kommer det bilden och lite skitsnack på lördagkväll!
STÅ UT!! Kanske att jag mobilbloggar om jag är snäll ;)

Svarar även på alla kommentarer på lördag, nu måste jag i duschen sen bumb i säng. Börjar nämligen 6.45 imorgon igen.

Puss på er!



Postat av: PONNYSKRUTTARNA - sandra

sv: roligt att du är med! :)

2011-07-29 @ 00:36:09
URL: http://ponnyskruttarna.wordpress.com
Postat av: Anonym

- fin bild!

2011-07-29 @ 14:29:20
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!