yäsbox

Tjollehopp! :)
Har som sagt jobbat idag och sedan direkt iväg på kusinträff.
Kom precis hem. Jag och bror orkade inte stanna kvar så länge. Rätt tråkigt där faktikst. Och så var det kallt som satan. Ja, jag är en människa som lätt fryser.. och lätt blir varm. heh finimang lixom.

Imorgon är jag ledig, skönt. Det behöver jag verkligen. Inte bara för att vila psyket utan också för att jag tror att min halsfluss har blåst upp. Inte ens en månad sedan jag hade halsfluss ju. Fyfan pain är det enda jag säger.

Kvällens outfit kommer när jag fått in bilderna från mobilen. Allt krånglar så förbannat mycket just nu!  :P


Postat av: FREDRIKA PERSSON

SV; tack!

2011-07-15 @ 22:41:26
URL: http://frdrika.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!