åh vad varmt det är!

Ursäkta för en grymt dålig uppdatering.  Men man kan väl säga att jag har haft en liv dess två dagar.
Mycket sol, skratt, bad med två väldigt fina vänner.
Jag orkar inte berätta allt vi gjort, det skulle ta minst två timmar. Nej okej nu överdriver jag, men det hade minst tagit en halvtimma.

Dom åkte precis hem och jag är hemma själv.
Äter lite glass och vilar upp min hals inför imorgon då jag skall jobba igen.
Åh min chef är ju för söt iaf, hon ringde förut idag och frågade hur jag mådde och om jag verkligen skulle orka jobba imorgon. Klart jag ska jobba, har fan varit sjuk från jobbet sen i söndags. Inte okej!
Dessutom smittar jag förmodligen inte längre då pencillinet börjat behandla dessa äckliga bakterier.
Så kör på ba!

Förslåt för världens tråkigatse inlägg, men jag är döende, typ.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!