bakis så det bara skriker om det

Aj jävlar vad gårdagen blev lyckad.
Idag mår man dock inte så bra, men det var det värt. Riktigt ruskigt värt faktiskt.
Någon jävel brännde mig med en cigg, så nu har jag blåsor på handleden som är stora som vindruvor plus att jag vaknade inatt med kramp i vaden. Det var inte så värst mysigt.

Har precis vaknat, måste ta en dusch, är sjukt äcklig. Sen ska jag ladda upp med minst 1 liter vatten. Det behövs. Kroppen är helt uttorkad. Sedan ska hela familjen åka ut till mormor och morfar, till deras sommarstuga i Norrlanda. Lite fika sen blir det resturangmat någon stans. Mysigt :)
Jag vill ha kyckling och pommes. Aj gudars vad gott!!!

Vi hörs ikväll eller imorgon. Beror på om jag lever. Heh.
Lite bilder från igår bjuder jag på :) Det kommer fler bilder när folk lagt om på fb!





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!