det största som står på tur är; BALEN!!

Jobbet idag gick bra, gammla snuttelutta hade gått bort :(
Flera nya på stället som man skall lära sig hantera, måste utgå från var och ens egna behov. Det är lite kämpigt första gången man träffar dom, men det gick bra och dom verkar gilla mig. Puh.
Nu ska jag snart hoppa i säng, börjar 7 imorgon och jobbar till 14.15. Sedan skall jag hem och hämta mina grejer sen kommer kusin och faster och hämtar mig. Lite födelsedagsfika sedan bär det av till lokrummet för lite vin drickande och allmänt mysa.
Sover kvar där och på söndag morgon skall söta kusin fixa smink och hår inför balen som äger rum på söndag.
Hörs nog inte förens på måndag skulle jag tro. Nu är det mycket i huvudet och jag börjar faktiskt bli lite nervös. Hihihi åh så kul det ska bli!

Nej nu svammlar jag bort lite, jag är så pirrig att jag nog inte kommer kunna somna. Hujedamig!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!