fåglar är äckliga!!

Ganska nice att jag har hämtat ut så mycket medicin den senaste tiden att jag bara behövde betala 37 kr ist för 73. Verry nice fågelbajs. Appropå fågelbajs så har jag glömt att berätta en sak. I torsdags när vi fick våra betyg så la jag dom i baksätet i bilen med hela fönstret nere. Tror du inte att en fågeljävel lyckas pricka just betyget? Gud så jag lackade ur!

Har varit en sväng på stan, först med C sen med bror min.
Aj men vet ni? Jag kommer typ dö. Nej kanske inte, men ändå. Jag åt en brödbit, sedan tog min bror en då han ser att hela jävla limpan är mögligt. Då hade jag redan hunnit trycka i min hela mackan. Fyfan vad äckligt!

Nu ska jag sova sen ikväll blir det löpning på p18 med laget.
Får se om jag lyckas vakna, eller om mögelklumpen har förgiftat mig.
Och bara en sak till... Jag är på BRA humör idag!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!