finimang

Kom nyss hem från jobbet.
Har vart en riktigt lugn dag. Helgerna är alltid något extra. Kan bero på att vi bara är två personal och oftast inge besök. Jag tycker helt enklet om att jobba på helgerna. Vilken tur att jag iprincip jobbar varje helg i sommar. Iha. Plus att det blir saftigt med pengar. Jag gillare.
Imorse löste vi melodikrysset tillsammans med alla söta tanter, med lite kaffe och macka. Inte för att dom hängde med för fem öre, dom är dementa. Men ändå, det var mysigt.
Till lunch blev det flygande jocob som jag åt för första gången. Rätt okej faktiskt.

Nu ska jag ta mig lite glass sen slänga mig i sängen en stund.
Hörs sen senare! :)



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!