fullt upp

Fyyyyyfan säger jag bara. Vilken hemsk träningsvärk jag kommer ha imorgon. Kommer typ vara tvungen att ringa brandkåren så dom får lyfta upp mig ur sängen.
Har precis vräkt i mig en banan och två mackor. Hungrig kan ni spika upp på väggen att man är efter ett sådant träningspass.
Nog om träningen, den gick väldigt bra iaf.

Jag är fortfarande upp i varv, så får coola ner mig lite och sen kan jag nog somna.
Tänkte för en gångs skull sätta på et film att sova till. Om det inte är något bra på tv4 fakta såklart.

Imorgon ska jag försöka få mamma att färga håret på mig innan jag måste kila till jobbet.
Får se hur det blir med bloggandet imorgon. Börjar 14.00 och innan dess är det mycket att göra. Sedan slutar jag 20.00 då jag ska umgås med familjen och en del av släkten.
Vi får se helt enkelt, annars så säger jag det nu; Glad midsommar!! :)




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!