glass i stora lass

Tjollehopp!
Ligger i soffan och tycker synd om mig själv. Familjen åkte precis iväg till mormor och morfar.
Jag orkade inte åka med.
Här tänker jag ligga hela dagen lång.
Jag är hungrig som fan, tänkte åka och köpa ostbågar, dom kan iaf smälta i munnen. Och så tänkte jag unna mig en ben o jerry´s. I vanliga fall äter jag inte denna glass då jag tycker den är alldeles för dyr. Men sånna här dagar är det värt dessa pengar.

Känns förjävligt att jag var tvungen att sjukanmäla mig från jobbet imorgon också, fan, vill ju jobba!!
Imorgon måste jag ringa vårdcentralen och så måste jag avboka min tandläkartid jag har imorgon. Åka till tandläkarn när man inte kan öppna munnen. Haha hur hade det sätt ut? Knäppt!

Nu ska jag till affären sen sova en stund.

Ha det bra världen!! :)




Postat av: jennifer

jaha oj då. men om jag provar att skicka dom i kommentar då, kanske, att jag skickar dom varför sig i olika kommentarer? ska vi pröva med de?

2011-06-26 @ 17:01:17
URL: http://jenniferrlarsson.blogg.se/
Postat av: Maria

Krya på dig! Har du förresten testat Fairly Nuts? Den är obeskrivligt god!! :)

2011-06-26 @ 18:52:36
URL: http://marvelicious.blogg.se/
Postat av: Maria

svar: den borde väl gå att köpa överallt där man köper alla andra Ben&Jerry's-glassar? :)

2011-06-30 @ 19:03:25
URL: http://marvelicious.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!