halloj i stugan!

Har varit i affären och köpt på mig några paket glass. Nej skoja, köpte bara ett.
Lite annat välbehövligt fick följa med, som halstabletter, jordgubbar, hallon och vaniljyoghurt.

Familjen åker iväg till fastlandet imorgonbitti.
Under de närmaste dagarna ska jag försöka få i mig smoothie. Gott de!

Ikväll skall alla äta grillat, själv får jag väl värma på någon äcklig soppa. Usch vad orättvist!
Nu när det är sommar och allt. Får glädja mig åt att jag kan grilla hur mycket som helst sen när jag blivit frisk!

Nu ska jag fortsätta sova en stund till innan det är dags för mat. Tjaio.



Postat av: mysan

Hej snälla söt du! :)

Kolla mitt inlägg som heter " min jobbiga period" och mitt nyaste inlägg som heter ”Fina människor” Skulle betyda otroligt mycket om du hjälpte mig och du kanske vet nån som mår dåligt som jag kan hjälpa?

snälla ignorera inte denna kommentar för jag är seriös vill inte att människor ska lida så snälla hjälp mig nu!

Kram! <3

2011-06-27 @ 18:14:05
URL: http://myedenvad.blogg.se/
Postat av: mysan

absolut ska kolla! :)

allt bra annars?

2011-06-27 @ 18:53:31
URL: http://myedenvad.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!