Kött fifan. Nej men serre, jag älskar kött :D

Igår hade jag besöksrekord här på bloggen, 74 st unika besökare.
Visserligen är det kanske inte mycket för er, men för mig var det en chock :)
Även idag har jag många besökare. Och många fina kommentarer. Tack så mycket :)

Just nu händer det inte så mycket här i mitt hus. Min bror vill åka och handla och eftersom att jag har körkort men inte han så blir jag hans lilla taxi.
Imorgon börjar jag halv tre så en lång sovmorgon får jag. Skönt som fasen. Då kan jag passa på att vara uppe tills jag blir trött ist för att trycka mig ner i sängen och tvinga ögonen att blunda.

Bjuder på två bilder som jag tog för någon månad sedan. Ej redigerade.






Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!