Någon gång skall första gången komma

Godförmiddag alla fina människor!

Är hemkommen från doktorn samt apoteket, det var som jag trodde, halsfluss.
Och hur fan tänker dom när man ska svälja dom där grymt storra tabletterna? När man knappt kan svälja sitt eget saliv..
Jaja, bara att trycka i sig dom.

Det är jätte fint väder idag, och varmt också för del delen. Och här i sängen måste jag ligga med mina glassar som jag redan är grymt trött på. Finimang.

Får väl hitta på något, kolla på film. Det funkar alltid.

Later!



Postat av: ebba :)

frågestund på bloggen, du kanske har en fråga? :)

kram

2011-06-27 @ 12:09:36
URL: http://ebbahellstrom.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!