sjuk ?

Sorry för den dåliga uppdateringen. Men jag mår inte ett dugg bra idag.
Så där trött och hängig som man brukar vara dagarna innan man blir sjuk.
Får inte bli sjuk nu, jag vägrar! När jag gick ner för trappen förut så var jag tvungen att hålla ögonen på samma punkt hela tiden. Annars blev allt suddigt och det tog en evighet innan jag kunde vandra vidare. Vad händer lixom??
Kan bero på att jag ätit och druckigt dåligt idag. Alltså lågt blodsocker. Men tror inte det.
Ska försöka samla lite krafter tills jag och mamma ska åka och handla. Annars ikväll blir det sängen.
Imorgon kan jag också vila ut. Det enda som är planerat är att jag ska till jobbet en liten stund och få deligering.
Nej jag orkar bannemi inte skriva mer..



Postat av: ViktoriaJohansson©

jadå jag ska köpa den, gillar den as mycket! :)

2011-06-20 @ 19:28:41
URL: http://viktorias.nu

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!