ska man skratta eller gråta?

Allt är klart och allt är förjävla snyggt!
Ljudet är suveränt. Bara för att skryta lite så har vi samma ljud som när man springer ut, samma firma.
Hur awesome är inte det på en skala 1-10?!
Jag är så nervös och taggad att jag inte vet vart jag ska ta vägen.

En liten gråtskvätt kom det allt idag, men morgondagen då vi verkligen säger hejdå för sista gången, det kommer bli tufft.

Ska väl snart försöka sova, vet att det inte kommer gå, men man kan ju alltid försöka. Imorgon är det samling på visbystrand kl nio, vid åtta åker jag till Elin då vi smygbörjar på supandet.
Kl tolv är första utsläppet, när vi springer ut är lärarna inte våra längre.
Jag kommer sakna klassen så himla mycket, mest kommer jag faktikst sakna Irene, ängeln på denna jord!

Detta citat hade lärarna skrivit om mig : Vilja och ihärdighet att lyckas med sina studier trots motgångar som skulle få många att tänka "nej, nu får det räcka". Så vill vi minnas dig, Rebecca



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!