studentfirandet är avklarat!

Har haft fullt upp hela dagen med firande.
Fick en massa fina saker, klocka, två gotlandsringar (en special gjord för bara mig), en annan ring, pengar, tatuering, tomas sabo armband, blommor och lite smått och gott.
Är super nöjd. Tack min underbara släkt!!

Skall göra tatueringen så fort som möjligt. Per aspera ad astra som betyder genom svårigheterna mot stjärnorna.
Det är en text som suttit hårt i mitt hjärta genom dessa tre svåra år.
Jag skall nå stjärnorna, på ett underbart sätt!

Snart kommer Lena, Tommy och barnen hit. Lite mat i magen sen vid 7-8 tiden skall vi klä av vagnen.

Imorgon blir det lite jobb, dom ringde imorse och behövde ha lite hjälp imorgon. Sen ska jag njuta av mina drygt två veckor av ledighet innan jobbet sätts igång för fullt.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!