to the end

Det blev varken solning eller träning.
Vi var för lite folk för att styra upp en klok träning. Så nu är jag på dåligt humör.
Var riktigt träningssugen..
Ist för att sola somnade jag till lite skön musik.
Är så trött på dagarna att jag inte kan hålla ögonen öppna. Why?
Skall nog ta mig en springtur. Springa skiten ur mig att jag knappt kan stå på benen efteråt. Älskar den kännslan!

Annars ikväll händer det nog inte så mycket, som vanligt. Jag är så tråkig att jag inte orkar eller vill göra något med kompisar. Skall bli ändring på det, snart! 


Postat av: Marre

Tack så mycket! Roligt att du hittat så långt bak i arkivet :)

2011-06-16 @ 20:46:24
URL: http://maaarree.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!