trött, sliten och allt ni kan tänka er

Fullt ös medvetslös. Just så är mitt liv just nu.
Jobbade fram till 14.15, hem, tog av mig skorna då bror traskade in. Ut till farmor, hem, iväg och nu är jag hemma igen. Förhoppningsvis förblir jag här i sängen ikväll. Om jag inte tar mig ut på en joggingrunda. Får se om jag orkar, eller rättare sagt, får se om latheten tar över eller inte. Har en tendens till att vara väldigt lat ibland. Men det får man? visst?

Just nu lyssnar jag på musik, tänkte slå på tv och kasta en filt över mig. Om jag orkar ta två steg till min tv och hämta fjärren. Får se om jag lyckas. Ibland önskar jag att man hade magiska krafter och kunde få saker flygandes. Hur nice hade inte det varit?! Exakt, visste väl att ni alla håller med mig.

Obeskrivlig kännsla. Får rysningar när jag kollar på bilderna från studenten.




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!