upp i varv

Ett hårt och intensivt innebandypass i 1,5 timme. Vi låg döda på golvet efteråt.
Dessutom var det den roligaste träningen ever. Woaw jag älskar innebandy!!
Det var inte så roligt att träna bakis, huvudet snurrade som bara den.
Så nu ska jag ta en kort dusch sen sova.
Imorgon blir det stan med mamma sedan blir det jobb från 13.30-20.00. Jobbar även lördag, 06.30-13.30
Får se om lilla tanten är vid liv, förra veckan när jag jobbade var hon riktigt riktigt sjuk. I livets slutskede. Har aldrig sätt någon levande så döende. Stackarn.

Faan nu tog bror toan, han ska väl skita så jag lär få vänta i tre timmar. Dryyyyygt.




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!