välkommen till verkligheten typ

Blir inge jobb för min del imorgon... Frida tar mitt pass, taaaack vännen!
Har ätit femtiomiljoner glassar den senaste timmen. Ingen kan nu klaga på att man inte får äta så mycket glass. Hehe.
Så fort jag inte dricker te, äter halstablett eller glass dör jag nästan av smärta. Dessutom har jag alla möjliga tecken på halsfluss. Får upsöka vårdcetralen på måndag. Dåligt att dom inte har öppet söndagar..
Och vet ni vad? Om jag nu har halsfluss så är det första gången i hela mitt liv. I 19 år har jag klarat mig. Det är bra! Känner folk som har halsfluss stup i kvarten typ. Kan glädja dessa människor att jag numera vet hur mycket dom har lidit.
Dock är det förjävligt att man ska få det på sommarn när man jobbar i princip varje dag. Bra timing lixom.

Och så tänkte jag på en konstig sak, inatt kommer jag varken kunna dricka te, äta glass eller halstabletter. Glassen skulle smälta om jag tog ner den på rummet och te:t skulle kallna och inte ge någon effekt. Men halstablett då? Om jag skulle stoppa in en i munnen då jag halvsover skulle jag förmodligen sätta den i halsen och dö. Det är inte så värst great. 0 av 5 toast alltså.

Jaja nog men snack, jag är rastlös och trött. Så nu ska jag sova. Nej skämtade, ska kolla klart på en film som går på tv, änglarnas stad. As bra ju!!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!