godnatt världen

Försökte komma in på bloggen förut idag, men det ville tydligen inte datorn.
Vaknade upp imorse vid pojken min. Han var tvungen att dra vid åtta men jag somnade snabbt om igen.
Hela dagen har jag spenderat med Charlotte och vid fyra kom Rebecca hem till mig.
Åkte och köpte mat och pratade en massa. Alltid lika skönt att prata med den bruden.
Juuuuuuuuuuuuuuuuuuste, hämtade min studentmössa idag, den sitter PERFEKT.

På dagens träningstid hade vi match mot killarna. Vi spelade bra och fick in fler mål än vad vi någonsin har fått mot dom. Även jag fick in två st.

Nu ska jag sova, riktigt gott förhoppningsvis.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!