Kristian <3

Jag kan be om ursäkt varje gång jag skriver något. Jag vet att jag är dålig. Men den här gången tänker jag inte säga förlåt ;)

På senaste har jag varit med älsklingen, tränat innebandy, varit med kompisar och blivit sjuk.
Imorgonbitti är det match som gäller. Vet inte om jag kommer orka med min förkylning. Men nu är det bara yttest få matcher kvar så jag ska kämpa tills jag däckar. Om det så illa vill.
Efter matchen skall vi kolla Endre om vi hinner och på kvällen skall vi kolla IBK. Gratis inträde tillomed. Hur nice!?

Nej nu ska jag skriva ett gulligt natt sms till pojken min sen sova. Upp vid nio imorgon. Huh tidigt.
Fast jag vaknade åtta imorse. Det var lite otippat.

Hejsvejs!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!