Dont stop believen

Hahaha alltså jag är fan inte riktigt med i världen.
Vi skulle tydligen redovisa ett arbete idag. Hade ingen aning om vem jag var med eller vad jag arbetat med.
Efter om och men kom jag och min lärare fram till att jag inte var med på lektionen då detta bestämdes.
Känndes en aning bättre och jag skulle börja skriva. Då hittar jag en mapp på mitt konto, och ser man på. Där låg mitt arbete halvklart.
Man vet inte riktigt om man skall skratta eller gråta. Men skratta låter en skvätt bättre.

Kom hem vid tre, läste en bok. Somnade med boken i nyllet och vaknade efter två timmar. Där rök ännu en eftermiddag.. jag är riktigt duktig på att somna efter skolan.

Ikväll är det innebandy som gäller! Är inte riktigt på humör för det. Men får göra det bästa av situationen helt enkelt :)




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!