jävligt nära!

Ytterligare en soft dag i skolan.
Från 8-11 hade vi olika stationer, blodprovstagning, blodtryck, HLR osv.
Från 11-12.30 hade vi betyg snack i olika ämnen och sen fick vi åka hem.
Tänkte ta något att äta sen sätta mig i solen med musik i öronen.
Trött är jag för den delen, men ska försöka hålla mig vaken.

Ikväll är det brännboll med laget, skojsans. Sen blir det att hoppa i säng tidigt.
Imorgon är det en lång dag. Först Psykiatrin sen hem till Johanna med några st sedan vid tre är det samling för alla studenter i almedalen. MÖSSPÅTAGNING. Efter är det picknick för dom som vill och sen efter det är det grillning och fest som gäller. Fyfan vad kul det ska bli!



Postat av: e m m a ♥ b r o m a n

Tack så mycket, vad gulligt sagt :) Då blir jag glad!

2011-06-01 @ 08:55:15
URL: http://emmabroman.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!