skrivandes i tårar

Nu är precis allt fixat!
Från stan fick jag med mig följande:

  • Halsband till balen,
  • Öronhängen till balen,
  • Lösnaglar,
  • Mascara,
  • Eyeliner,
  • Hårfärg,
  • Nagelfil,
  • Härstray och
  • Volympulver.

Ja det var nog allt.

Jag vägrar att inse att vi snart skall sluta skolan. Efter tolv år. Om mindre än två veckor är det slut. Slut för evigt.
Jag längtar inte ett dugg tills vi ska ta farväl från varandra. Klasskamraterns och lärarna.
Jag kommer gråta floder. Jag kommer sakna alla så himla mycket. Jag vill inte, jo jag vill, fast nej.
Gud så jobbigt. Tårarna börjar till och med smyga sig fram när jag skriver om det.
Jag har träffat så fantastiska människor under dessa tre år. Människor som har betytt allt för mig. Hur ska jag klara mig utan er? Det kommer bli svårt att kämpa utan ert stöd.

Ett speciellt stort tack till världens bästa I. Hon är den person jag alltid drömt om. En som satt sig så hårt i mitt hjärtat att det kommer göra sjukt ont att skiljas från henne. Min "extra" mamma som har gjort allt och lite till.
Att ta farväl av henne kommer vara det jobbigaste i hela mitt liv, i hela världhistorien. 
Hon är min allra största förebild och jag ska bli som henne. Det kan ni hänga i julgranen!!
Jag älskar dig, jag älskar allt du gjort för mig. Jag älskar att vi har delat så mycket tillsammans. Jag är gudomligt tacksam över att vi stått varandra så pass nära som vi gjort. Det finns inga ord som kan beskriva min tacksamhet till dig! Du är något speciellt. Den vackraste på jorden! Tack än en gång!



Postat av: Anonym

Du skriver så fint! Känner inte dig, men gud så go du verkar vara. Hoppas din student blir bra :)

2011-05-30 @ 13:53:39

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!